Legendás harcosok oldala

Frissítve: 
2010. 12. 14. 14:36

FIGYELEM, KALANDOROK!

A különleges küldetések vállalása mellett újabb pénz és értékpont szerző lehetőség nyílt a szerencsejáték megjelenésével. Hamarosan "akciós" és nagy havi kiváltságok érkeznek, amire anyagilag érdemes felkészülni! :)

Legújabb kalandoraink: Zaron, Mjölnir, Knot és Orton ajándékuk egy-egy kiegészítő...

FIGYELEM, VÁLTOZÁS! Úgy döntöttünk, hogy az 1. szintű tanulmányokat mester nélkül is el lehet végezni, de a 2. szinttől már mester kell, hogy tanulhassatok! Az egyetlen feltétel, hogy 1 héten belül csak 1 technikát lehet megtanulni, és persze sorrendben.

 

 

Felhívás:
- Endill, 3. szintű Varázsló tanonc lettél!

- Enessys, 4. szintű Növénygyűjtögető lettél!

 

- Xenystil, 2. szintű Harcos lettél!

Megalapult Ardawir első közössége, sok szeretettel várja az új tagokat! :)

Mostantól kezdve a kalandortársak mellett a Mesterek közül is lehet válogatni. A zajló metódus ugyanaz, mint a kalandortársaknál :)


 

 

  A hónap kalandora...

 
Előcsarnok
 
Az Oltár
 
Nagy Szentély
 
Egyéb Birodalmiak
 
Kiképző akadémia
 
Nevelde
 
Fortuna Barlangja

 
Piactér
 
Közvéleménykutatás :)
Hogy tetszik idáig az oldal?

Wow! Bámulatos!
Nagyon jó
Egész jó
Elmegy
Hát, lehetne jobb is...
Nem tetszik
No komment
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Leendő kalandortárs
 
Leendő Mesterek
 
Választható tevékenységek

Választható tevékenységek:

- harcos

- gyógyító

- kovácsmester/inas

- vadász

- sámán/varázsló

- kézműves/iparos

- tolvaj

 

Minden tevékenységnek megvan a maga előnye és hátránya. Mindegyik képez valami erősséget a maga körében, és természetesen vannak különleges képességek és tudások is. Fontos tudni, hogy mindenki a tevékenységén belül az alapoknál indul és útja során sajátíthatja el tevékenységének egyre magasabb és magasabb fokait.  

 

 

 

 

Harcos:  

Ardawir legnépszerűbb és leggyakoribb foglalkoztatottsága a harcművészetek űzése. Rengeteg tanulni vágyó harcos tanonc bolyong a birodalmak között, hogy megtalálhassák mestereiket, akik kitűnő harcosokat faragnak belőlük. A harcosok alap fegyverekkel és szükségletekkel indulnak, így a ruházat, az élelem, valamint egy-két kiegészítő minimális szinten áll a rendelkezésükre. Fegyvereket, élelmet és ruházatot útjuk során szerezhetnek maguknak. Ismerik az alapvető támadó-, illetve védekező pozíciókat, és harcosok lévén, az ő támadóerejük a legerősebb. A fejlesztett, és újonnan megtanult technikák növelik a támadások sebzéseit, valamint csökkentik a fordulók mennyiségét. Ez ugyanígy van a fegyverek terén is: minél erősebb és tartósabb kardot visel valaki, annál nagyobb a sebzése. Minden képesség és fegyver egy bizonyos szint átlépése után használható. Szintfüggő maga a „fegyverhordozó” is, ami alatt egy beidomított teremtmény értendő. Attól függően, hogy a harcos melyik birodalomrészből származik, az ottani idomított vadállatokat veheti igénybe.

 

Alapszintű képességek:

- gyors támadás

- kézitusa

- stratégiázás

- lopakodás

- védekezés

- légi és szárazföldi harc (fajtól függően)

 

Alapfelszerelések:

- 1 rövidkard

- 1 fapajzs

- 1 alapruházat

- 1 hátizsák és 1 övtáska

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Fegyverhordozó tartása: 10. szinttől

Egykezes nehézfegyverek használata: 4. szinttől

Kétkezes fegyverek használata: 6. szinttől

Kétkezes nehézfegyverek használata: 12. szinttől

 

 

Gyógyító:

Szintén nagy számban fordulnak elő Ardawir földjén a gyógynövényekkel és orvoslással foglalatoskodó gyógyítók. Őket bárhol és bármikor fel lehet lelni, s a legsúlyosabb sérüléseket is képesek valamivel orvosolni. Úgy néznek ki és úgy is élnek, akár a papok vagy szerzetesek, ám képességeik messze felülmúlják azok szintjét. Noha rengeteg gyógyító él szerte a vidéken, csak nagyon kevesen állítják ki magukat mestereknek, így a tanoncoknak nincs könnyű dolguk. Ha mégis ráakadnak egyre, a gyógyítás minden csínját-bínját elsajátíthatják, emellett megismerhetik a herbák világát. Ez nagyon fontos és egyben előnyös dolog is, hiszen ha egy gyógyító – vagy egy másik karakter – megsérül, tudja, milyen növényekkel orvosolja bajait. A gyógyítók többsége vegetáriánus, harcokban is eléggé visszafogottabbak; támadóerejük gyengébb, mint a varázslóké vagy akármilyen másik köré. Viszont ezt a hátrányt némi varázserő pótolja. Tanulmányaik során belekóstolnak a fehérmágiába, melyet olykor-olykor hasznosíthatnak harcaikban. Kevés fegyvert használnak, eszközeik többnyire mágikus vagy gyógyítással kapcsolatos tárgyak. A harcosoktól eltérően ők fegyverhordozó helyett növénylelő teremtményeket idomítanak, hogy a földalatti értékes növényekhez is hozzájuthassanak.

 

Alapszintű képességek:

- részleges gyógyítás

- fehérmágia alapvarázslatai (növényvarázslat, gyógyigék, stb.)

- természet erőinek hasznosítása

- egyszerűbb főzetek elkészítése

- természettel való kommunikáció

 

Alapfelszerelések:

- 1 mágikus bot

- 1 tanonc csuha

- 1 zsákos öv

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Növénylelő tartása: 12. szinttől

Kétkezes mágikus tárgyak használata: 9. szinttől

Egykezes könnyűfegyver (mágikus) használata: 6. szinttől

Erősebb varázsfegyverek használata: 11. szinttől

 

 

 Kovácsmester/inas:

Szerte a birodalomban elég kevés igazán tehetséges kovácsmestert lehet találni, melyeknek többsége is a Hegrobabeli törpéknél él és tevékenykedik. Nagy tiszteletben tartják eme mesterség képviselőit, hiszen a harcosok és a harcművészetek mesterei mind a leghíresebb kovácsműhelyekből kijövő fegyvereket használják. Nagyon nehéz kiválasztani a legjobb mestereket, de ha még sikerül is, sokat kell tenni azért, hogy valakit befogadjanak tanítványaik közé. A kovácsműhelyben megtanulják, hogyan válasszák ki az egyes fegyverekhez a megfelelő fémalapanyagot, hogyan munkálják finomra azt és hogyan készítsék el azt a legnagyobb gondossággal. Ha elég ügyesen beletanulnak, akár nyílt terepen, önmaguk számára is rögtönözhetnek egyszerűbb fegyvereket. Rengeteg dolgot kell megtanulniuk, melyekkel igen sok tapasztalatra és ügyességre tehetnek szert. A kovácstanoncok idejük egy részét fémbányákban töltik, ahol megismerkedhetnek a különböző fémekkel, így bármikor eldönthetik, milyen fémanyagból milyen fémet érdemes vagy nem érdemes készíteni. Segítőik fegyverhordozók, akiknek segítségével hozzák felszínre a kibányászott nyersanyagokat. A fegyverek készítése mellett a fegyverforgatásban is jártasak.

 

Alapszintű képességek:

- könnyű fegyverek készítése

- fémötvözetek készítése

- fegyverforgatás

- szabad kreáció

- egyszerűbb kovácsfeladatok elvégzése (patkolás, abroncsozás, stb.)

 

Alapfelszerelések:

- 1 csákány/vagy egyszerű kovácsolt fegyver

- 1 alapruházat

- 1 hátizsák

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Fegyverhordozók tartása: 9. szinttől

Egykezes nehézfegyverek használata: 4. szinttől

Kétkezes nehézfegyver használata: 8. szinttől

Saját kovácsolt fegyverhasználata: 12. szinttől

 

 

Vadász: 

Eme tevékenységet űző népcsoportok Ardawir sűrű erdeiben élnek és foglalatoskodnak. Mindannyian vadászatból és erdők körüli teendőikkel tengetik napjaikat. Feladataik közé tartozik az adott erdő védelme, karbantartása, és a vadállomány megőrzése. Kevés kitűnő mestert találni, habár ez a tanítványokat nem igazán zavarja, ugyanis ők főképp a még fiatal, még tanuló mesterutódokat keresik fel, hogy együtt tanulhassanak, ám még gyakoribb, mikor 2-3 éretlen tanonc egybecsapódik, hogy egymást kiegészítve és segítve válhassanak igazi vadászokká. Amíg elsajátítják tanulmányaik alapjait, tanulási idejük alatt a sűrű erdőségek mélyén tartózkodnak. Tanulmányaik során harci technikákat is elsajátítanak; fegyvereik között pedig akadnak egyedi darabok is. Egy tapasztalt vadász tudja, hol lelheti fel a számára szükséges alapanyagokat, ismeri az erdő minden szegét-zugát, illetve annak ösvényeit, útvonalait. Segítőik a Védelmezők, amelyek a legmegbízhatóbb és leghűségesebb idomított teremtmények közé tartoznak.

 

Alapszintű képességek:

- kisebb vadak leterítése egyetlen támadással

- hangtalan lopakodás, rejtőzködés

- alap támadási formák

- természet erőinek hasznosítása

- vadak részleges szelídítése

 

Alapfelszerelések:

- 1 könnyű íj

- 1 tőr

- 1 tanonc ruha

- 1 hátizsák és 1 övre rögzíthető zsákocska/szütyő

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Védelmező tartása: 11. szinttől

Nehéz vadászfegyverek használata: 7. szinttől

Harcfegyverek használata: 9. szinttől

Kétkezes fegyverek használata: 12. szinttől

 

 

Varázsló/sámán:

Megjelenésükben, sámán és varázsló között nincs sok különbség, ám tevékenységi körüket tekintve igen eltérőek egymástól. Míg a varázsló manájából nyeri erejét, addig a sámánok a szellemektől merítenek újabb és újabb erőforrásokat. Sámánok és varázslók élhetnek egy helyen, sőt, akár kalandozhatnak is együtt, ám tanulni külön-külön varázsló- és sámánmestertől tudnak. A két tevékenység ereje viszonylag egyenlő, közös tanulnivalók is előfordulhatnak. Támadó és védekező varázslatok egyaránt megtanulhatnak, ám ügyelniük kell arra, hogy küzdelmeik során hogy osztják be az erejüket. Ha egy sámán kimeríti szellemerejének tartalékait, saját életereje rovására idézhet elő újabb varázslatokat. A varázslóknál szintúgy; ha nagyon megcsappan a manaerejük, életerejükből vonódnak le a pontok. Bárhol és bármikor tanulhatnak mestereiktől, ám ősidők óta tiltják a tevékenységek keveredését – ez azt jelenti, hogy elő nem fordulhat, hogy egy varázslómester egy sámán tanoncot oktasson a Magik tudományáról és képességeiről. Társaik a Védőszellemek, melyek növelhetik a karakter támadó, védekező, illetve aktuális helyzetét, ám ahhoz kiválóan kell tudniuk kontrollálni azokat.

 

Alapszintű képességek:

- egyszerűbb védekező varázslatok

- alap támadási varázslatok

- közelgő veszély felismerése a természet egyensúlyában

- részleges szellemidézés

- gyenge gyógyító varázslatok

 

Alapfelszerelések:

- 1 mágikus tárgy

- 1 tanonc csuha/sámán köpeny

- 1 övre rögzíthető nagyobb szütyő

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Védőszellem tartása: 7. szinttől

Egykezes varázsfegyverek használata: 5. szinttől

Kétkezes varázsfegyverek használata: 10. szinttől

mágia használata: 4. szinttől

 

 

Kézműves/iparos:

A kézművességgel foglalkozó népcsoportok létszáma a harcosok és a gyógyítók után a harmadik legnagyobb Ardawir földjén. Noha a harcokhoz nem értenek annyira jól, mint a varázslók vagy a kovácsmesterséggel foglalkozók, mégis nekik van a kereskedelemben a legnagyobb befolyásuk. Sok minden értékes dolgot képesek készíteni, akár saját maguk számára is, így megspórolva ezzel a felesleges költségeket és fáradozásokat. Iparos mestereket elég nehéz találni, ugyanis sokan alábecsülik ezt a fajta mesterséget, és úgy hiszik, semmi hasznot nem húzhatnak belőle. Épp ellenkezőleg: a kézművességből bármikor előnyt és hasznot lehet kovácsolni. Példa erre, mikor egy karakter épp kalandozik, közel s távol semmi falu vagy nagyváros, egy ilyen kézműves aranyat ér! Némi ellenérték fejében, a kézműves - legyen az akár játszó karakter – elkészíti a másikak szükséges tárgyat. Ám ez csak akkor lehetséges, ha a kézművesnek meg van már a képessége az adott tárgy elkészítéséhez. Bármikor, bármilyen alapanyagból képesek nagy mennyiséget tartani, készleteik kalandozásaik során csak bővülnek Idomított társaik a málhások, melyek kifejezetten cipekedésre és védelemként szolgálnak tartóik számára.

 

Alapszintű képességek:

- egyszerű fegyverek készítése

- fatárgyak készítése

- javítás

- bőrtárgyak készítése

- alapanyagok megkülönböztetése, megmunkálása

 

Alapfelszerelések:

- 1 rövidkard

- 1 hosszútőr

- 1 alapruházat

- 1 hátizsák

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Málhás tartása: 8. szinttől

Fafegyverek készítése: 3. szinttől

bőrtárgyak készítése: 7. szinttől

Nehézfegyver használata: 9. szinttől

 

 

Tolvaj:

Ha a mesterségeket nem vesszük számba, a tolvajok száma a legmagasabb a Népek Szövetségében. Tevékenységüket tekintve semlegesek, semmilyen csoporthoz nem tartoznak. Ők abból élnek, hogy másokat meglopnak, tőrbe csalnak, átvágnak, amiből ők persze meggazdagodnak. Egyénenként vagy akár csoportosan is felbukkanhatnak. Ők az egyetlen olyan kivételes csoport, akik bármilyen tevékenységet képesek utólag felvenni. Példaként, egy tolvaj megunja a rablást és fosztogatást, bármilyen mesterséget felvehet, ám nem mehet rögtön mesterhez. Ahhoz, hogy átvehesse azt a tevékenységet, új mesterségbeli tanoncokkal kell összeállnia, hogy tőlük elsajátíthassa a kezdő alapokat. Ha ez megvan, semmi akadálya annak, hogy új mestert találjon magának. Ám a tolvajoknak is kell valakiktől tanulniuk. A lepusztult falvakban, eldugott helyeken nagy számban találhatók jobbnál jobb tolvajmesterek, akik kiváló vadócokat faragnak belőlük. Bármilyen társat maguk mellé állíthatnak, amelyet a maguk szintjükön képesek irányítani (kivételek ez alól a Védőszellemek). 

 

Alapszintű képességek:

- nesztelen lopakodás

- csenés

- tárgyak kisajátítása

- lesből támadás

- gyors taktikázás

 

Alapfelszerelések:

- 1 könnyű fegyver

- 1 alapruházat

- 1 hátizsák

- 2-3 alkalomra elegendő élelem

 

Idomított társ tartása: 10. szinttől

Egykezes könnyűfegyverek használata: 5. szinttől

Kétkezes nehézfegyverek használata: 9. szinttől

különleges fegyverek használata: 12. szint

 

>>SZEREPJÁTÉK<<

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fantasy oldalak
 
Harcosok fogadója
Üdv néked, Vándor! Gyere és ülj le közénk az asztalhoz, legyen ez a harcosok törzshelye!
 
Ardawir vándorai
Indulás: 2005-12-15
 
Ardawir hangjai
 
Küzdőtér
 
Közösségek
 
Különleges küldetések
 
Ardawir hősei
 
Lényeitek
 
Ti küldtétek
 
Régi vagy új?
Lezárt szavazások
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!